sobota, 27 lutego 2016

Jak puszczać sprzęgło żeby samochód nie gasł, porada dla osób na kursie ...








  

Ruszanie samochodem tak żeby silnik nie gasł to odwieczny problem osób na kursach na prawo jazdy i przed egzaminem na prawo jazdy w WORD.
Wielu instruktorów tłumaczy, że sprzęgło trzeba puszczać powoli. To błąd.

Sprzęgło tak naprawdę się przytrzymuje. Samochód zawsze zgaśnie gdy zbyt szybko je puścimy.
Da się ruszyć samochodem bez dodawania gazu, nawet na wzniesieniu.

Ważne też przy ruszniu samochodem jest trzymanie stopy tak aby trochę była oderwana od podłoża.

3 komentarze:

  1. Jestem bardzo zadowolony z kursu na prawo jazdy - instruktorzy z www.albar.krakow.pl świetnie przygotowali mnie do egzaminu na prawo jazdy!

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie tego typu porady są ważne i myślę, że z czasem każdy zainteresowany nauczy się dobrze jeździć. Jak dla mnie również istotnym jest to aby zawsze mieć numer do pomocy drogowej https://www.pomocdrogowa.w.poznaniu.pl/ ponieważ już nie raz uratowali mnie z opresji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę super film instruktażowy. Mnie interesuje prawo jazdy ostrów wielkopolski Mam nadzieję, ze po tym kursie zdam prawko za pierwszym razem.

    OdpowiedzUsuń